Glassigt.

Jag har aldrig förut varit sjuk så mkt som under denna förbaskade vinter. Nu ligger jag och hostar, öronen gör jättejätteont och jag hör ingenting. Samma som igår dvs. Igår pallrade jag mig ändå till gymmet för en timmes yoga. Skönt. Sen fika med brydsen som var tvugna skrika för att jag skulle höra. Inget hemlighetsmakeri där inte alltså.
Kvällen spenderades hos pappa och terran, jag och gabbe köpte var sin Ben och Jerrys, degade ner i soffan och såg hockey. Allt annat kan jag låta bli att äta, godis, kakor, chips osv för det är helt enkelt inte värt det. För mig är det omöjligt att låta bli glass. Eftersom jag är mjölkallergiker ( och reumatiker genom allergin) så får jag himlarns ont i magen och i lederna, vilket jag heller inte tycker är värt det när det handlar om mat med mjölk i, men när det kommer till glass så kan jag stå ut med det. Så jag åt glass till frukost idag. Min tog slut, så gav mig an pappas och terrans. Med facit i hand har jag knäckt en och en halv burk BJglass på 12h. AWESOME.


Kommentarer
Postat av: JennyLu

Wtf. Du glömde ju skriva vilka sorter. Muy importante i B&Jsammanhang!

2010-03-05 @ 19:16:47
URL: http://jennylu.blogg.se/
Postat av: JOSSE

Bilder säger mer än tusen ord, jag köpte en half baked, åt upp halva pappa och terrans cookie dough och smakade ur den gabbe köpte, baked alaska. Förstår du nu?;)

2010-03-05 @ 22:33:57
URL: http://josephineanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0