”Det är för mitt eget bästa” och ja tänker ba VADÅ DITT EGET BÄSTA!?? Förklara för mig hur det kan va för ditt bästa att vara utan mig.. Så rinner tårarna ikapp med regnet..





Tog en promenad in till stan imorse. Gick längs med rålambshovsparken och norrmälarstrand, de är riktigt fint. Lyckades hitta en isfläck och halkade, men bravur landade jag i en vattenpöl och farbrorn med hunden som kissade på trädet brevid skrattade lite förskräckt. Känns som min tumme är knäckt, landade med all tyngd på den. Hade ipoden i vanten så kunde inte ta emot mig med handen. Jag blev blöt och geggig men de gjorde som ingeting, va mest roligt att jag jämt och ständigt klantar till det.
När jag kom till stan minns jag inte vad det var som gjorde så jag gatt gå dit, drömde runt ett tag och tog tunnelbanan hemåt. Tänkte handla på fridhemsplan. Det har blivit lite av mitt kännetäcken att alltid gå upp från tuben åt fel håll där. Sen inte ha någon aning alls åt vilket håll jag ska. Och mina fötter värkte för mina fina nya dojjs va inte så sköna trots allt. Hittade till affären och handlade jättemkt. När jag hoppade av bussen på hemmaplan så mötte jag en herre som hejdade mej med "Hejsan! Alltså jag såg nyss vart du är påväg, det är riktigt riktigt halkigt så gå då försiktigt! Tur man är ung så man inte går sönder men dö kan man göra ändå." Undra om han anade ngt? Det var ruggigt halkigt men de gick bra. Tack hörrudu!
Hemma. Gjorde soppa som räckt till sju personer men den blev god och jag har en frys. Jag är faktiskt helt ok på laga mat. Riktigt huslig!
Nu ska jag möta upp lassemann för lite fika och skitsnack.

Emelie bättrar på sminket, jag bryter mot en mycket hård regel. (INGEN KAMERA!!!)

 
  Sen så tog de slut.

Kommentarer
Postat av: JennyLu

Du är så söt, min kära lilla ponny!

2010-03-16 @ 21:56:33
URL: http://jennylu.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste säga att det känns bekant på något vis att just du skulle råka baila...

ey lasseman=sibylla lars???? hihi

2010-03-18 @ 22:19:46
URL: http://eydaa.blogg.se/
Postat av: Josse

haha ida varför?;)

och lassemann är lika med larsmustash och är samesame som sibbylars

2010-03-18 @ 22:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0