demarco-if i could.

Vaknade bajstidigt imorse för att jag behövde kissa och de va mindre kul att ja inte kunde somna om men jag kokade gröt och stekte ett ägg till frukost så morgonen va mysig. Sen prövade jag kläder i hundra år så de va en himla tur att ja vaknade så tidigt annars hade jag blivit sen! Idag var jag och testjobbade på ett jobb, HUUUR KUL SOM HELST och ja hoppas att ja får det! Håll tummarna för mej!
Sen så snabbade jag mig hem och åt soppa som vanligt för att jag är bäst på göra mat och gjorde tio liter ungefär.
Olearys med anton och petter, träffade massa skelleftebor riktigt kul! Men en äcklig snubbe försökte lägga armen om min axel och då blev jag irriii och planerar att skaffa lite skinn på snoken (alså näsan idiotas)
Och ja va så lycklig från jobbet. Kunde inte bli bättre. HOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPAS!!!
Ikväll har jag druckit tre koppar te och gråtit men tänka sig att ögonen är torra och allt känns bättre i magen. Hur detta gick till ha ja ingen aning om och vad som händer och vad det leder till försöker jag att inte tänka på men aa.
Att maila är sämst och msn är sämst men kan leda till ngt bra och alla dessa tre grundpelare är botten av förvirringen som pågår.
Och ja vet hur virrigt och fullkommligt kaos detta inlägg är men det är såhär i mitt huvud går inte göra ngt åt. Jag ÄR kaos. Saknar att träna men ska ta tag i den delen när jag fått ordning på resten. Fast ja tränade faktiskt igår, och idag har ja sprungit omkring hela dagen men de känns ÄNDÅ som om ja ligger på latsidan. Typiskt va. Och igår hade ja sjukt ont i magen för glass är mjölk hur mkt ja än önskar att de inte vore det och jag tål inte mjölk fastän jag försöker intala mig att glass går bra. Och mcflurry med kolasås och daim är farligt, i allra högsta grad. 

De är som hatkärlek idag, gråtglädje. 50/50 men nu ha de mest gått tillbaks till helgläde igen. Och mamma jag äter, du behöver inte oroa dig. Fänkål smakade förövrigt lakrits och blev lite suspekt i soppan men halvnice ändå. Och ja borde läsa igenom inlägget och försöka få ngn ordning men vid närmare eftertanke så nej. Grattis ni som läst hela har förmodligen inte förstått ett skit eller blivit klokare ang mitt liv. Men sånt är livet.
Godnatt!

Kvällens av sandra brum: KATT ÅT GITARR, blev stämd


Kommentarer
Postat av: JennyLu

Håller alla tummar och tår!

2010-03-19 @ 22:19:15
URL: http://jennylu.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, jag älskar dom där katthistorierna! :)

2010-03-19 @ 22:36:40
URL: http://sandraholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0