Att jag aldrig lär mig.

Fel 1. Jag är helt värdelös på åka tunnelbana. Antingen åker jag åt fell håll eller tar tåg mot fel slutstation (man måste tänka på grenarna typ) eller om jag mot förmodan kommer rätt så går jag upp åt fel håll. Iallafall så kom jag fram till dit jag nu skulle igår just efter tio. Ni som är smarta kan lägga ihop 1+1=2 varför jag var så seg.
Var med Larsmustash och anti och gabbe (en pojke, inte min syster ) och emma. Mkt roligt, och jag festade nykter.

Ikväll är det min kväll OCH JAG ÄR TAGGAD. Vet inte vart jag ska men allt är planerat by herman så ja bara glider med. Sooooft! Om ja nu åker rätt. "Ikväll är planerna möjligtvis alkohol och möjligvis krogen och möjligtvis spy men det ligger inte på prioett-listan".


Fel 2. Jag köper alldeles för mkt saker hela tiden. Ska börja lämna kortet hemma från och med nu för detta kommer inte hålla. Men jag gillar mitt kort, det säger aldrig nej:) Och ja har nästan räknat ut att det är så här till en början. Man måste ju få inviga alla butiker?;D Har iallafall shoppat för skamligt mkt pengar under några dagar. Men då har jag visseligen köpt endel saker till lägenheten oxå. Lugn i stormen jossejosse.

Nu-duschen!
KATT ÅT STOL, satt i halsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0