Med facit i hand:

Skrev ett inlägg vad jag skulle köpa när jag fick lön, Här hittar ni listan: 
 här är resultatet:

Schampoo+hårspray
Underkläder och sockar
Skippade sommarklänningarna, köpte en kjol istället. Jeanskjol för att vara exakt.
Espritsaker, tre söta billiga toppar (typ en hundring styck, lätt värt), ett par så jävla fräscha braller o en tröja.
Inredningssaker+matlådor å sånt.
Handväska. Dilemma, blev sinnessjukt kär i en på Zara för 800 vilket kanske är okej ifall man bara vill köpa en väska, men jag ville ju shoppa mer såååå blev en för betydligt mindre.
Tre presenter till Pelleplutt och två till Albin.



Kvällen har spenderats i kylskåpet. Sen jag kom hem ha ja äte ostmackor, sallad, hallomi o glass. Hahah småhungrig tjej. Älskar att bo själv, äta när jag vill och vad jag villl. Dock lite för mkt glass på menyn för att vara okej men vafan, man lever bara en gång. Imorn ska jag hänga me iddelu, får se vad vi tar oss till. Jag ska iallafall handla massa mat, tror att det blir tonfiskpastasås nästa vecka.





Denna grabb fyller år idag, grattis på världens bästa bonusbrorsa!

   


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA DU BJUD PÅ EN FYLLA!

2010-06-04 @ 01:54:11
Postat av: Albin

Tack! =D



2010-06-04 @ 16:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0