"Dunka mig gul och blå"

Idag har jag tagit sovmorgon, sov ända till kl 09.00, sen promenerade jag en kortis, köpte gott fika och hade en sån där mysig morgon i soffan med film. Sen jag blev levande har jag hunnit städa, överallt, alla listor skåpluckor, hörn och vråer. Bara skurningen saknas, måste köpa en ny mopp då jag vägrar röra på den som finns. SKITäcklig! Jag har även hunnit panta flaskor och handla mer inför middagen med sandra ikväll. 

Klockan är nu snart 17.00 och min granne här i källarvåningen skriker skitmkt och ha gjot de från och till i nån timme. Det skriks (vrålas) och dunkar i väggarna. Ska jag :
1. Knacka på och kolla att han lever
2. Anta att han skaffat tjej och jag inte vill veta vad dom håller på med
3. Gissa på att han spelar cs eller dyligt och är sämst i världen
??

Funderar vidare. Klurar även på en liten löptur :) Återhörelse!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du MÅSTE ju börja uppdatera unga dam!

2010-06-28 @ 04:02:04
URL: http://eydaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0