Oups

Märkte att inlägget nedan vart lite mer nedstämmt än vad min tanke var. För jag var inte alls så nere som det låter på den. Firade gårdagen med att shoppa smink och diverse grejer (mest smink dock) för närmar tolvhundra kronor. För att lixom fira in det nya och ringa ut de gamla. Ska sanningen fram så börjar det kännas bra i knoppen. Magen är dock fortfarande ond. Fast  de har jag inte nämnt tidigare tror ja, hah. Börjar typ tro att ja är gravid med  någon som fastnade i min mage för 60år sen. Den är stor och gör ont. Blää

Efter att ha jobbat hundra miljoner dagar i sträck utan att duscha så luktar jag hamburgare, är förvånad att gabbe ville sova med mig igårnatt, vilket förövrigt tydligen var en händelserik natt då jag pratade i sömnen mestadels och gabbe drömmde om inbrottstjuvar, samtidigt som hon gnisslade tänder och jag vaknade varannan sekund för att slå till stackarn. Frågade lite oskyldigt ikväll ifall hon har ont någonstans, icket. Slår nog inte så hårt i sömnen alltså.

Seen så händer de inte så mkt. Jag har hittat ett par (till) skor som jag vill ha mest av allt men bara för att. Ska försöka till mitt yttersta att inte köpa dom. Märkte när jag flyttade hur jävlajävla många par skor jag äger. Dags att tagga ner. 



Förresten är Gabbe halvdum i huvudet. Utdrag från msn
-hahahahah vad hade du sagt till jessica i fredags ;) ?

Och gabbe lilla,hur i hela friden ska jag veta det?! Du vet hur mkt crap ja snackar så hur ska jag minnas en enda speciell sak på en hel dag då ja dessutom va full?


Over and out

Kommentarer
Postat av: gabban

HAHAH men tyst, jag tänker bara inte alltid lika långt som jag borde göra.

jag ska tänka mer nästa gång!

2010-01-28 @ 12:29:45
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0