Mautitius

Sorrysorry, gabbe klagar stendigt pa mig och jag tror dom flesta vet vad jag menar. Uppdaterignen.
E liksom rubriken skvallrar pa mauritius och har det hur bra som helst. Med vissa undantag.
Nyar toppar listan pa konstigaste dagen eveer. Battur, mulet, soligt, fengelseo, snorkling, svett, tarar, seaeagol, taxibilar, hinduistfest, taxibilar, nytt hotell, fyrverkeriet i massor. Summan av kardemumman var faktiskt bra. Seaeagol som jag nemnde var superballt att fa smaka. Kostar nemligen nermare 10000svenska kr att kaka det, och da fa man bara fyra vilket man inte ens bli lite mett pa. Vi hade grymt tur att aka pa en battur der vi dok och plockade direkt fram havsbotten.
For tillfellet befinner vi oss i Flic en Flak och dagen har spenderats pa stranden (konstigt nog). Ha spelat beach nestan hela dan, fyfaaan va kul de e! Mina lekkamrater e jettetrevliga sa ska nog tillbaks och spela imorrn med.
Saknar dock nagon att leka med pa kvallstid, ha supermysigt me famlijen men inte sa kul att parta med mamma, och gabbe e for liten.
Och min kamera ha bestemmt sig for att sluta funka. Ett alldeles utmerkt tillfelle. Sa bli inte mkt kort fran mitt hall.
En sista notis, min handvaska e borta. Kul, nej, kaos, ja! Pengar, kort, kleder, skor, kamera, solglajjer, smink osvosv va der i. Detta va bara ett urval. Gudforbannat vad irriterande. Ha iallafall sperrat korten, och hoppas att forsekringen tecker sa mkt som mojligt.

Detta va allt for mig denna gang, ler vel som vanligt droja ett tag tills nesta gang ja kommer mig for att skriva. Tjooo

Kommentarer
Postat av: Sandra

Josseeeeee! Kom hem nu!

2010-01-08 @ 09:50:29
URL: http://sandraholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0