All at once, I had it all

Att gräva en grop i snön och sen lägga mig där för att snöa över känns väldigt lockande just nu. Aldrig komma upp igen. Att stanna i sängen för att aldrig stiga upp likaså. Gå omkring och fundera på vad den andra gör och när mobilen plingar till så hoppar hjärtat. Precis som i början men helt tvärtom. Jag blir besviken varje gång. Jag hatar att inte kunna läsa den andra personens tankar.
Den dyrbara tiden vi haft, jag vill bevara varje sekund. Jag har verkligen uppskattat det. Att ha den absolut finaste människan i hela världen vid min sida. Att det första jag fått se varje morgon varit den mest fantastiska killen som finns. Varför det blir så som de blivit har egentligen inte någon vettig förklaring alls, mina känslor och min hjärna samspelar inte. För det var inte alls så här jag tänkt mig. Att allting skulle ta slut, att från en dag till den andra inte ha den där varma famnen att krypa ner i, att helt plötsligt inte kunna stryka handen över världens mysigaste lockar och helt plötsligt inte använda märbärordet ngt mer. Allt är faktiskt mitt fel. Det värsta som finns är att försöka förstå att personen man är kär i inte besvarar ens känslor, vill inte ens föröka förstå vad jag ställt till med. Mitt sinne och samvete försöker ta död på mig.
Någonstans i röran förlorade jag det som gjort mig till den lyckligaste flickan i hela världen.  
Men som man brukar säga så går livet vidare, det måste det göra. Fastän livet känns så jävla tungt just nu och att jag bara vill hata det och inte kan se någon postitiv utväg alls.

Kommentarer
Postat av: anonononnym sänggnisslare

kan inte säga annat än att jag älskar dig världsmycket, världens bästa syster!



/anonym sänggnisslare gabban

2010-01-19 @ 10:49:55
URL: http://privata hemligheter
Postat av: Anonym

jättefint skrivet.

2010-01-19 @ 11:08:31
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: mamsen

Ta o lyssna på Erik Gadds copy på Realese me. Tror du gillar den när tårarna trillar. Älskar dej

2010-01-19 @ 13:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0