dag7, MIN BÄSTA VÄN

Sandra Holmqvist.
Det är så kul, för egentligen är vi rätt olika men lika barn leker inte alltid bäst. Jag älskar att träna, sandra försöker gilla det. Sandra gillar raggarbilar, jag tycker det är sunkigt. Hon dricker öl, jag vin. Jag vägrar HM, inte hon. Jag är extremt pryd, definitivt inte sändy. Hon bajsar med öppen dörr och snackar i telefon under samlag heheh;). Typ. Visst har jag nämn att ni måste ta bloggen med ett saltkar?
Hittade varandra på sibylla för x antal år sen och tur är väl det. Finns ingen människa jag har så kul ihop med eller som jag vill gråta tillsammans med över en kopp te.
Sandra är så bra, verkligen en supertjej på alla sätt. Så glad att hon är min vän. Puss sändy.

 


Och givetvis lillasyster. Kakan. Den som står mig närmast hjärtat no matter what. Spelar ingen roll vad, när hur eller var. Det bara är vi. Gabs är min höger och vänsterhand. Mitt samvete och min last. Jag klarar mig inte utan henne en dag i livet. Bara att veta att hon finns nio siffror bort gör mina dagar. Bästabästa vän och lillasyster.


Hittade en bild från 06. Tuffa vi var yep

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh förstår du hur glad du gör mig? Så jävla fucking underbar du är alltså!;) Jag vill bara pussa upp dig nu!!!

2010-12-09 @ 16:11:58
URL: http://sandraholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0