dag19, JAG SOM LITEN



Som liten var jag rädd för att bli kladdig. Det fixade mors-fars genom att baka negerbollsdeg som jag var tvungen gegga runt i för att få smaka. Tar fortfarande avstånd som saker som kladdar ner mina händer.
Jag hatade knölar i kläder. Som nu. Ska man ha långkallingarna instoppade i sockarna ska dom baske mig ligga slätt.
Jag var rätt noga, toffsar var tvugna matcha tröjan osvosv.
Sen så var jag nog en rätt tråkig unge. Synd att jag inte har några bebiskort på mig på datorn, jag är en av dom absolut fulaste bebisarna som ploppat ut. Tur det vart ändring på en punkt iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Instämmer. Att kladda med händerna är ingen hit! Bakar helst inte saker man måste knåda ut, tex bullar eller bröd. Långpannerecept används dock desto oftare!

2010-12-23 @ 19:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0