Flickorna har blommor i sitt hår, där står pojkarna på rad.

Godmorgon!
Jag håller på göra om här hemma, nu när jag som landat i sthlm finns de mera tid och pengar till sånt. I fredags gjorde jag ett race på stan, kollade tyger och gardiner och skulle köpa blommor. Gick in på en liten mysig blomsteraffär och liksom förklarade mitt och blommans läge. Expediten klappade mig på axeln och sa
"Alltså om jag vore du skulle jag gå till NK, dom har snygga plastblommor"

Ja bara VAAD är grejen med det, här försöker jag göra fint och han tipsar om plastblommor! Är det så tydligt att jag inte ens kan få kaktusar att leva?
Ignorerade hans tips rakt igenom och köpte blommorna på Hötorget. Jättefina. Ska inhandla mera sen, och krukor. De är underbart.

Och förresten så kommer det vara bildtorka på denna blogg så vidare ingen tar kort och skickar till mig alternativt köper mig en kamera. Min kamera är fortfarande på mauritius och pengarna som jag fick för att köpa en ny kommer gå till en apsnygg lampa istället. Då vet ni!


Kommentarer
Postat av: JennyLu

Hittat något annat tyg? :) Vill omedelbums se bilder på lampan! :)

2010-08-08 @ 19:42:31
Postat av: josse

jag kommer ta ett som jag hade i skellefteå och älskar, helt fantastiskt snyggt! =D

Kirra kamera, men ja får den inte förän den 15e

2010-08-08 @ 20:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0