troett i ögena

heeej. igår blev det en tolvtimmars arbetsdag och imorse sken solen redan kl07 så då tyckte mitt huvud att det var dags att vakna. Blev en underbar morgonprommenad i solen, som dock inte var lika varm som den såg ut. Josse i enbart huvtröjja fick värma upp inför powerwalken med lite jogging. Tjusigt!
Utomhus är det fint, alldeles underbart faktiskt. Det är sol, nästan gräs och blommorna blommar. Fåglarna kvittrar och folk paddlar kanot. Nästan bäst är att jag fått ta fram mina glajjer på riktigt nu, och idag hade jag ballerinas (och höll på frysa fötterna av mig). Man ska svettas in sommaren, men jag kan inte låta bli att slänga kläderna så fort solen tittar fram.

Nu har jag ätit biff och makaroner, ligger och mumsar annanas och sörplar loka under täcket. Tänkte vila ögonen 20min nånting, sen tagga utåt och bränna lite inför sommar 2010 ;)
Sleep tight

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för tipset, ska ta mig till Espirit någon dag och kolla efter klänningar :)

2010-04-29 @ 21:12:51
URL: http://hellasvra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0