Sunshiiiineeee

Igår köpte jag ett par inlines till mig själv. Idag köpte jag en ipod till gabbe. Har köpt byråer nu som jag ska ha som garderober. Ska hämta dom på lördag. Vad nöjd jag är ! Hinner jag så ska jag kolla om tyg imorn, istället för tapet/tavla. Är dålig på förklara men det kommer bli hur bra som helst har jag bestämmt :)
Dessutom så hittade jag utförsäljning på GoGreens havredryck med chokladsmak idag, köpte en sen en till för att dom är så goda. Nu kan jag inte sluta dricka. Idag har jag oxå haft en sån där konstig craving som potatis. Idag var det senap. Så ikväll när jag komme hem blev det grillkorv med senap och ketchup och kokt broccoli till middag.
Jag har en liten tanke som gror i bakhuvudet och ha gjort det ett tag, funderar på starta en liten blogg (alternativt göra om denna) till en tränings och kost blogg? Vad tror folket om det? Dels för att jag personligen tycker att det är jättekul och intressant, dels för att det skulle kunna fungera som en sporre för mig själv. Nu vill jag ha åsikter!





KATT ÅT TÅG, spårade


Kommentarer
Postat av: JennyLu

Röstar på att du har två bloggar så man får veta lite om din knopp och inte bara om din kropp :) Antar att du ska göra en fondvägg eller liknande av tyget? Då min passion är inredning måste du ta massor av kort och lägga in. Baske! Puss

2010-04-15 @ 12:54:10
Postat av: G

om du ändrar din blogg slutar jag läsa den.

2010-04-15 @ 17:43:34
URL: http://gabbbe.blogg.se/
Postat av: mamsen

tror på en fortsättning av panikinfall o stresskatastrofer....

2010-04-15 @ 21:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0