Some say that time changes,best friends can become strangers. But I don't want that, not for you. If you just stay with me we can make it through <3





Ikväll har jag en plötslig duns av vännersaknad. Ååååh minafina allehopa va ja saknar er galet. 


                            
 (ett litet hörn till brum så du inte ska känna dej glömd, du bor här och de är bäst)


Imorn börjar jag 07.30 vilket innebär att jag måste ställa in mig på fara 06.30 eftersom jag alltid missar mist en buss.
Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Herman

Var är jag?!;) haha

2010-04-27 @ 22:59:42
URL: http://jagherman.blogg.se/
Postat av: Albin

Haha fan va snygg bild du hade hittat;D

2010-05-17 @ 22:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0