Saknar min järnhäst

Hemma från turkland igen. Vilket kaos, min mobil la av där borta men nu funkar den igen. Varför känns det som om min tillvaro håller på rasa? Iallafall vare kung i allmänhet och jag ville aldrig åka hem.
Back in la capital. Ha jobbat på Esprit idag och de är verkligen superroligt:) Drog och tränade på sats efter jobbet. Dom hade ingen järnhäst så måste kolla fridhemsplansats imorn. Har dom en sån är de avgjort. Men ett gym utan crosstrainer hur går det ihop? Btw så hade jag nästan glömmt hur mkt jag uppskattar att träna, att det faktiskt är en rätt stor del av mej. Ruskigt skönt att komma igång igen. Har aldrig varit varken klenare, latare eller fetare än nu så det behövs. Min kropp faller ihop och knakar ännu mer än normalt (normalt är då jag är tränad). Jag låter som ett 1000 år gammalt hus fullt med elefanter som klampar runt och det är rätt störande.

Här är lite bilder från turkeyey, kmr mer så fort emma skickat alla. Min kamera blev som sagt stulen i mauritius. 
Trevlig kväll! 


 
   


Kommentarer
Postat av: gabban.

jag saknar dig redan :(

2010-04-13 @ 08:44:43
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0