myrshock

Vaknade av mig själv och gjorde världens jobbigaste upptäckt. Golvet krälar. På riktigt.
Ringer till pappa i panik "Pappaaa det är myror fulla golvet!" Och han förklarar lugnt att det brukar va så i nån vecka (NÅN VECKA?!?!??!) men att om man sätter ut antisimexgrejer på golvet så försvinner dom. Jag är inte lika lugn, kryp är inte äckliga men myror är jag både väldigt äcklad av och fruktansvärt rädd för. I thailand levde jag genom antimyrspray
Så nu kliar det på hela mig, som när någon brevid har löss och man inbillar sig fast värre. Det är på hela kroppen nu. Jag har fötterna från golvet och har planerat om dagen.
Ska fika och dammsuga så att myrjävlarna inte har ngt skräp att äta (så dom måste äta giftet) sen GÅ till gymmet och sen jobba.
Förresten va händer om man dammsugar upp myror?

HJÄLPPPPPPPPPPPPPPP FRÅN EN JOSSE I PANIK!

Kommentarer
Postat av: emelie

Sv: Tjena bruden :-)

Självklart kan jag lägga in en bild på hur kjolen sitter på.

Kika in lite senare, så finns det förhoppningsvis där :-)

2010-04-15 @ 17:29:36
URL: http://eemelieberg.blogg.se/
Postat av: mamsen

borde bli myrSTACKare

2010-04-15 @ 21:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0