Lista i brist på mat

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN? Världens bästa hoppas jag
HUR RAGGAR DU? Ey, de är du som jobbar på waynes va? Du suger på göra kaffe!
VAD HETER DU?  Josephine
KALLAS? Josse, jossan, andersson, slyna är väl det senast påkommna
VARFÖR? Anton tycker att han är jätterolig och framförallt tuff när han säger det
VAD HAR DU GJORT IDAG? Lämnat en klänning på kemtvätt, köpt en extern hårddisk, jobbat och storstädat
VAD SKA DU GÖRA IDAG? Promenera och flytta grejer till den externa hårddisken
VAD VILL DU HELST HA NU? Dum fråga. Glass, givetvis.
VAR ÄR DU NU? Hemma
SAKNAR DU NÅGON NU? Sandra och gabbe!
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT?  Julklappar tro ja.  
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN? Gabbe pappa och terran kommer, vi ska umgås och se bounce
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU? vitt vs lila
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG? 20!!!!
VEM PRATADE DU MED SENAST? Anton
VAD PRATADE NI OM? Den där förbannade skurmoppen
VAD GÖR DU JUST NU? Har ångest och beslutsångest.  
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN? Nae
ÄR DU BLYG? Nä, men ibland har man inget att säga bara
NÄR KRÄKTES DU SENAST? oj
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ?  James morrison-love is hard. Lyssna på den, huuur bra som helst!
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT? Nä, i soffan
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT? De hoppas jag inte.
HAR DU GLASÖGON? Nej men solglasögon så det räcker och blir över.
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ? Sthlm
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG? Nej
ÄR DU HOMOSEXUELL? nej
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT? Trasor, smör, läsk, friterat, makaronipudding och lukten av mina sockar efter en lång jobbdag
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV? zippade mellan nyhetsmorgon och vakna med the voice
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET? Anton: "Yesyes, du har tvätt 16-19 nu!"
Obs, han skickade det kl 15.58, tror någon jag hann till tvättiden?
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG? Närå
HUR SVARAR DU I TELEFON? Halåå
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Träna
HAR DU DVD-SPELARE? I skellefteå, här finns de ett ps3 som ja inte förstår.
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Björnar, myror, världen.
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Hahah alså ibland?
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Ögon, hjärna, mun o tänder, mage, rumpa, underarmar, humor, brun, vältränat. Alltså allt beror ju på snubben?
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Huvve
KLIAR DET NÅGONSTANS? Nä men nu började de
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Syrenlila och aprikost
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? De va iallafall en nokia 5110 för skitlänge sen. Den hade ett rött skal med blixtar woooww.
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Ribban för dagen ligger lågt, en på tuben men han hade finnar blä stackarn.
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Pistagenöt
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Beror på vilket håll, går jag bakom så blir de ju asset automatiskt. Särskilt om de är snygga braller. Framifrån så ansiktet eller solglasögonen. Och skorna är mucho viktigt 
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Ibland när jag är ambitiös
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I?. En trodde jag, men de va inte på riktigt kär har jag förstått. Då grät ja av mej på toan på station8 och kärleken gick över i hat. Ett hat-objekt är bättre.
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? 18 var sjukt bra. Nu, snart 20 är oxå helt fantastiskt, jag är precis där jag vill och det börjar kännas stabilt.
VAD KÖPTE DU SENAST? En extern hårddisk (och tre par skor)
BRUKAR DU KOMMA I TID? Jag kommer alltid för tidigt.
HUR KÄNNER DU DIG NU? Hungrig. Helt sjukt, sen ja kom hem har jag ätit sill och potatis, en ostmacka, pistagenötter, två skedar sorbet och nu litelite fil och flingor. Kan ju tillägga att jag endast hade 40g sill kvar. Men iallafall så gråter min mage för det snöar.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Diffar rätt stort kan jag tycka?
KAN DU LAGA MAT? Klart jag kan!
VAD PLUGGAR DU? Typ hur man lär sig bo själv. Tvätta, laga mat och planera är livets hårda skola
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Nä men jag ha inte sabbat någon tvätt än iallafall.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Skitbra ! Tränade på sats och gick på ett Shape-pass. Sen hem och duschade lääänge med inpackning och ansiktsmask och rakade benen. Det är kul att jag inte kan göra det utan badkar, jag och rakhyveln har alltid ett krig och jag går alltid blödande ur striden. Så även igår.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Frasses, Sibylla, McDonalds, Esprit.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Lättberusad men svår att få full, make sense? Om de inte är tequila för en shot sen sängen för mej.

 Min första kärlek aka tegelsten men de är en mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0