Komplimanger är svårt. Slask är jobbigt. Jag är lat. Glass är fantastiskt. Jag är blekfet och ska utomlands imorn. Everything's just wonderful.



Igår städade jag i läggan. Dammsög, upptäckte att ja prata med dammsugaren. Ensamhet. Kom fram till att sällskap kanske inte är så dum idé, så oscar och anton offrade sig. Hockeyn blev förlust men ja hade kul ändå. Låg och pratade alldeles för länge, så länge att kp upptäckte att han missat bussen. Hoho soffan för han. Tvingade stackarn att äta gröt såhär på morgonkvisten, han såg inte så entusiastisk ut. Men jag var nöjd.
Förresten är det livsfarligt, jag har återupptäckt smågodis och det är suuupergott! Men den 12e börjar jag och herman med ett secret project så har tillåtit mig själv att äta lite fram tills dess.
Just nu borde jag vara ute och springa. Har varit sjukt bra denna vecka, vare ute alla dagar. Men jag orkar fan inte idag! Alltså är sjukt opeppad. Ska packa väskan inför turkey nu, prio ett.
Min dator höll på skrämma ihjäl mig när jag slog på den. Datorn dog och vägrade starta men nu funkar den igen. KOM IGEN, leeeev! Måste verkligen börja kolla om en ny. Kommer dö av hjärtattack vid 19års ålder om ja ska sätta hjärtat i halsgropen varje gång datorn dör.



RIP min världens bästa volleyboll :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0