En helt normal mor och dotter konversation

Mamma: Hur gåre med träningen nu då?
Josse: Jo de går bra, har sjuk träningsvärk idag.
Vi jämför lite träningsformer hurvida de bränner fett eller inte.
Josse: Men igår va ja först ute och gick en timme innan frukost, sen efter jobbet körde jag 45min järnhäst och sen en timmes Shape.
Mamma: Jag tycker du borde öka träningsdosen...
Mamma: Men säg nu när du ska ha pt tre gånger att du vill ha den snyggaste i lämplig ålder.


KOM IGEN OCH KÄMPA JOSSE. Förresten var det synd att alla var så negativa angående träningsbloggen för den kommer bli verklighet. Den är under konstruktion just nu.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Lät helt normalt...hoppas folk o fä fattar ironi???? Å jag peppa på träningsblogg, vad ska göra eran speciell?

2010-04-23 @ 08:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0