birkin, bayswater.

Idag köpte jag nya jeans. Sen har jag sprungit runt hela stockholm (med gabbe i koppel) och letat en skjorta som är slut överallt. Jäkla otur. Vi åt thaibuffe ikväll, ruggigt gott. Som jag saknat thaimat! Stark mat är bäst.

Nu sitter jag och spanar på handväskor. Ni som känner mej vet att jag byter väldigt sällan, men det är för att jag aldrig hittar någon jag gillar (i min prisklass). Det är lite synd att the bag of my life måste dundra på med 10papp. He blev inge av. Tittar efter de varannan sekund. Men jag tror att thailand väger tyngre än en väska i nuläget. Eller sparkontot.


Så nu tänkte jag fortsätta tråna och gråta och se wallander tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Helena

Trillade in har ifrån Jensans blogg och det där med handväsk-problemet känns så väl igen, men gör som jag, önska dig en väska av alla i familjen, det kan löna sig, det gjorde det för mig. Eller kolla på blocket, en hel del äkta snygga märkesväskor säljs till bra pris där. Annars får du köpa snygga väskor i thailand då du kommer dit :-). /Helena

2010-04-25 @ 23:55:01
URL: http://hellasvra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har miss Hilton funderat klart? Man kan ju fundera hur jag uppfostrat dej... En väska är förgängligt o lyckan varar inte längre än tills du hittat en ny snygg å då hänger den å samlar damm. Nu har mamma talat

2010-04-30 @ 13:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0