Halloween

Har som aldrig förstått det speciella med halloween, men gabbe ska iallafall klä ut sig till en sexig katt så tjaa. Jag ska vara mig själv tror jag bestämmt. En bitter version av mig själv, skorna jag hade tänkt ha ikväll är för stora, de suger. Så jag måste skicka tillbaks dom. Det suger för ja ville verkligen verkligen ha dom. Det är som markus och skräpmat, han måste ha det. Jag måste shoppa ibland. Jag bara måste helt enkelt, då blir jag jättejättelycklig. Hhaha så töntig jag är:( 

 
Förövrigt är jag livsfarlig på äta Läkerol när jag väl öppnat en burk. Dom bara försvinner poff.

Kommentarer
Postat av: gabbe

fuuuck yoouu :]

jag ska inte va en sexig katt ;)

eller kanske , inte är klappat och klart än ;) ahhaa



skorna var skiiit snygga!

2009-10-30 @ 14:43:49
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0