Sibbyyy!

Tänkte idag på jobbet vilken mysig tillvaro jag lever i. Hihihi! Gabbe kom förbi på jobbet och det var greeeat. Nu sitter jag nere i hennes rum för som vanligt är jag på ett ställe och min dator på något annat.

Ordbajs.

Den stora frågan är vem som vill med till happis nästa fredag? Smsa mig isf, de finns en plats över i bilen.

Nu hade jag inget mer på hjärtat. Gråa dagar tömmer mig på energi och tankar, det är egentligen det enda som är negativt just nu. Nästan iallafall..
Nattinatti, pyjamaspyjamas

Kommentarer
Postat av: PUNGIS

hade verkligen en skitmysig kväll :D måste vi göra om! :]

och du var tyst hela natten. eller då vi väl somnade:P

2009-11-22 @ 20:27:42
URL: http://gabbbe.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas ni får toppenkul i Happis! Exakt hur lång är din shoppinglista? Skulle gärna följt men misstänker att det blir lite svårt för Daniel att amma William ;)

2009-11-23 @ 16:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0