Suppepepepeppep=D

Lämnat in samhällshemprox x2             CHECK
Lämnat in stolsrapporten                         CHECK, cred till mej, den blev 25 sidor 
                                                                           lång (dvs rekord) och skitbra!
Redovisat religionen                                CHECK
CHECKCHECKCHECKCHECKCHECKCHECKCHECKCHECKCHECKCHECKCHECKCHECK

Ni fattar, mina tunga laster är nu över. Det som fattas innan sommarlovet och studenten infaller är verkligen inte mkt. Pyttelite, som en fis i rymden typ. Yeah;)
Jag har hört folk snacka om den där stenen i hjärtat som lättar ibland, men aldrig riktigt kännt den själv. Föräns idag. Skriv upp det i almänackorna mina vänner. Och ovänner för den delen. 19maj09! Jag lämnade in designarbetet och stenen flög upp från hjätat och ut genom öronen, men tog först en svängom i huvudet där den smällde till lyckopunkten på hjärnan. Jag är glad. CHECK!
Nu ska jag dessutom bara packa upp det sista, sen drar jag till Milano. Ni hörde rätt, packa upp och inte ner. Jag är nämligen sämst på packa, och expert på samma gång. Packar alltid för mycket. Fast kanske lika bra att täcka all plats i väskan slipper jag ha ågren över att jg inte kan shoppa för att fylla tomrummen. Hmm..
Milanoresan är iallafall den som pappa bpkade in utan att vi fick veta vart vi skulle. Sooft!
Aja, ni som vill eller känner er tvugna att få tag i mej kommer förmodligen inte komma fram via min mobil, så har ni inte pappas nummer äre kört.
PS. Italien har landsnummer +39 DS.
Over and out!


Kommentarer
Postat av: kkk

kostnadskalkylen var ju skitlätt;)

2009-05-21 @ 22:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0