Sömnsmån

Jag har nog världens i särklass jobbigaste låt på hjärnan;
Den går hit den går dit, den går upp en liten bit. Startar på ett kick, vilken Maakalös manick!

Om man kunde formatera om hjärnan skulle jag fundera allvarligt på det. Förövrigt är det bra. Jag är lite sjukare än igår men lite friskare än förra helgen. Dessutom har jag just därför legat lågt med träningen i veckan. Jag kommer bli förslappad och börja knäcka ännu mera:(

Btw tror jag att jag glömt skvallra vart jag ska hålla hus i helgen. Inget mindre ställe än hufvudstaden!=) Det kommer bli ball, "shop till you drop", och det är exakt vad jag ska göra. Jag fick världens chock igår när jag kollade på mitt konto. Väldigt positiv chock, hade typ tre gånger så mkt än jag förväntat mej. Undra hur det kommer sig? Har jag rånat någon i sömnen?
Nu ska jag packa, sen norsjö och vidare till tåget.
AAAAAaadios !

Kommentarer
Postat av: vickan

råkar låten komma från baldershowen kanske ;P?

2009-03-19 @ 16:49:48
URL: http://wahlberg90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0