Dödligt giftigt allvar..

Tjenare farsan, jag vet att du läser. Dina näsvingar kan inte ljuga, busted. Fy skäms, du vet mycket väl att jag gjorde en ny blogg för att du läste min första (http://ljaa.blogg.se/) , varför måste du på nytt förstöra för mej?

SÅ nu fick jag ett dilemma. Jag gillar ju att skriva och blogga, men av ren tjurighet och bara för att pappor ska inte läsa sina barns bloggar om dom inte vill det så kanske jag lägger ner. Eller gör en ny blogg. Eller fortsätter här. Eller slutar på heltid. Eller skapar en med lösenord. Jag orkar verkligen inte göra en ny hotmail, blogg och design. Det är typ som att lära sig gå igen. Pappa varför gatt du utsätta mej för det här igen?

Framtiden får utvisa.
Framtiden är förresten hemsk, jag som blir stressad då jag inte vet hur jag ska planera helgen tar studenten om cirka hundra dagar utan minsta lilla aning vart jag ska ta vägen och vad jag vill göra. Det gör ont i magen. Det värsta är att den enda som kan hjälpa mej är jag själv. Vart kommer jag att befinna mig om ett år?



Det bästa sättet att ge goda råd är
att ta reda på vad personen vill sen råda den att göra det

Kommentarer
Postat av: EY?

sluta inte blogga.. det är min ända vardagsunderhållning..

2009-03-10 @ 22:15:24
Postat av: EY?

sluta inte blogga.. det är min ända vardagsunderhållning..

2009-03-10 @ 22:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0