1000 höjdare med en kuggis

Jag är en höjdare. Skulle ju ut och gå i solen igår remember? Insåg att jag förmodligen skulle stupa halvvägs pga hostattacker, så passade på att testa löpmattan som jag i samma skede upptäckte att vi ägde. Yeah, tufft!
Hur som helst, det man inte gjorde igår måste man göra idag och promenaden i solen börjades med ett plattfall på parkeringen ovanför huset, framför en bil som ville parkera.
Skum, jag har arton års erfarenhet av att gå men lyckas ändå aldrig utan att snubbla över mina egna fötter. 
Spelaroll, var som så glad ändå med mina fina solglasögon på näsan. Regnbågsglajjerna :] Mobilen valde att spela alla bra låtar, solen sken och jag snöt mej varannat steg. Sen gjorde mobilen en pallnit, ett samtal, sen käpprätt åt helvete. Musiken blev dålig, det började blåsa och träden gav mig skugga, solglasögonen blev som en svartvit regnbåge istället. Jag med.
Det var våffeldagen igår, mums på våfflor, men intfan såg jag ngn våffla i mina trakter? Så i protest bakade jag egna idag, kanske inte så lyckat men jag intalade mej själv att våfflorna blev bäst. 
Plättar är iallfall oslagbart. Plättar med kanel och socker, NICE!



1000 höjdare, eller iallafall 100 höjdare var vad de tre vännerna åstadkom denna kväll. I pausen fick jag dock ingen cykel på köpet, snarare en annan hårfärg. Eller den jag brukar ha så vidare färgen inte åkt ur. Om jag orkat färga alltså. Aja, summan av kardemumman, vi snackade massa blaha och skrev massor av livsnödvändigt dravvel.

Åh btw, kollade ett kontoutdrag idag: "Puss pappa" och lite cach på kortet. Man tackar man tackar, men beror det på förra inlägget måntro?




Hahhah oj, har skrivit om ungefär
tio miljoner olika saker i ett inlägg.
Det betyder sovtajm för sjsB.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, övning ger färdighet. Och du, mitt barn, var en utmaning som hette duga ;P Skämt åsido hoppas jag du har en toppenhelg och att vi ses snart! Puss

2009-03-27 @ 22:32:21
URL: http://jennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0