Bräda:D

Jag har fallit åtskilliga gånger, halverst knäckt ett revben och iprincip frysit ihjäl. Har knappt sovit en blund då dom vi delade stuga med lyckats producera en bebis på ett år. Skitjobbig, den skrek konstant och var allmänt elak. Då ungen inte skrek så slet den mej i håret alternativt stoppade sina fingrar i min näsa och försökte peta ut hjärnan. Det var dom negativa delarna. Jag snackar såklart om helgen i Tärna. Förutom dom små jobbiga detaljerna så var det suveränt,
Jag har träningsvärk i hela kroppen efter åkt bräda i tre långa dagar. Blå himmel, solsken, ruggigt bra före. Det låter superbra! Enda haken var termometern som visade -20 grader två av dagarna. "Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder". Mina kläder var halvbra, synd att gabbefjutt köpt en exakt likadan jacka så vi såg rätt töntiga ut.
Gabbe är som en stjärna, man behöver inte alltid se den, men man vet att den alltid finns ovan molnen, högt över allting annat. Min stjärna! Pappa med!
                



 Jag skulle lära Gabbe snurra, brädan skar och jag dog . Gabbe bröt ihop och var totalusel på snurra     

 
En riktig muskelhelg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0