Flug fula flyga flug

Igår på jobbet såg jag två flugor som parade sig. Coolt!! var min första tanke. Sen fem millisekunder slog de mig att flugor nog antagligen inte använder skydd och det därför förmodligen skulle resultera i flugbebisar vilket är betydligt mindre coolt. Äckligt enbart.
Så jag bestämmde mig för att döda dom.
Men mitt i mitt slag insåg jag att det både är oförskämt och perverst att slå några som har sex, så mitt slag blev bara en touch. Typ som en smekning. Flugorna överlevde och flög därifrån. Sluttwisten är att dom inte ens lät varandra vara när dom flydde för livet, utan fortsatte para sig under flygturen. Undra om dom är med i flugornas version av tiotusenmetersklubben nu? Blä på dom iallafall.


Kommentarer
Postat av: kkkk...

bara du skriver ett helt inlägg om flugor.... ;)

2009-06-26 @ 22:54:25
URL: http://kajstej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0