picture this, skalman!

Godmorgon världen!
Inte riktigt, ja va uppe vid 1 och fikade, tänkte dra in och träna innan jag kom på andra tankar. Innan jag såg min säng med andra ord, den har en dragningskraft värre än månen. Jag somnade. Faktiskt så känner jag mig lite som skalman, jag sover, vaknar, äter, sover, mobilen ringer och middag lovas på andra änden. Men ikväll ska jag inte sova, elin kmr. Jag ska tracka henne med kameran hela natten.
Ni hörde, annars läs det igen!
Läsläsläsläs!!!!


KAMERAN ÄR ÅTERFUNNEN :D
Och jag har letat, och letat, letat lite mer, städat tillochmed! Jag har sökt på alla otänkbara ställen som finns; i bilen, bland mina träningsgrejer, i sminklådan tillochmed garderoben, utan att finna den. Men imorse så låg den bara där, på pallen i hallen. Det typ lyste runt kameran, så glad blev ja över att se den! Min mor hade hittat den i bilen. Såklart sa ja att ja glömt leta där, annars kanske hon tror att ja är dålig (ja kan acceptera domen dålig människa, men dålig letare. njaaa).
Överlycklig, verkligen huuur glad som helst. 

Nu måste jag fräsha upp mej, vill inte att elin ska vända hem igen då hon får syn på mej.
Illa josePHinE!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du borde få ett pris. Ett slarvpris that is ;) Fast du får dela det med D. Han var halvt hysterisk idag efter jobbet eftersom han hade borta sin mobil. Följde honom tillbaka till Kvarnåsen, dit han hunnit köra en gång själv dessutom. Och efter att vi letat igenom typ alla företagets lokaler hittade han den (tack vare att ringa med min mobil) i snön på parkeringen. Doh! ;D

2009-01-08 @ 23:06:50
URL: http://jennylu.blogg.se/
Postat av: Hamchicalelulö

Det var pappa som hittade den på golvet i bilen faktistk ;)

2009-01-09 @ 02:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0