Norsjö är litet..

.. Men snön desto djupare! Ikväll har jag alltså varit hemma, kidnappat gabbs mobilbatteri+lucka, slösett tv, lyssnat på diskussioner. De kan va lite smygkul ibland. Någon som har koll på norran borde läst om den 65-årige snubben från just norsjö som är dum i huvudet. Pappa "De va ju han som voltade med bilen oxå, dessutom va han full. Men likförbannat överlevde han! En normal människa som kör två km/h dör på fläcken, men inte han inte.. "
Gubbfan sitter inne nu iallafall.

Nu sitter jag här, hemma, njuter men är smått hungrig. Har även snurrtränat idag, två minuter/dag var minimum. Igår snurrade ja så mkt att ja fortfarande mådde illa då ja vaknade imorse. Fick ett tips av farsan Baloo att man ska fokusera på en punkt så blir livet (eehm, snurren) inte lika jobbig. Fortfarande illa. Ibland röstar ja för att gå och självdö bara!



Aja, nu när jag har alla nummer igen, dock inga pengar på mobilen fortfarande, så passade ja på att kolla vad som komma skall i mobilkalendern. 18 Juni, dör av hjärtattack, kommer göra ont.  GAAAH!! undra när jag planerade den storslagna idéen? :|


Avslutar med att säga förlåt, förlåt alla som försökt och itne fått tag i mig under dom senaste dagarna. Jag har varit rätt okontaktbar och mobillös. Känns lite smått surt, för det är bland det värsta jag vet när folk inte svarar när jag ringer...


Norsjö är litet, Gabbe är ännu mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0