Lyckoformel

R=h(u(y,s,z,k,m,t))+e

Det där är för er som är intresserade en formel för lycka. Nu måste jag bara klura ut vad alla bokstäver står för så kommer allt att lösa sig!
Jag har alltid varit en person som tycker lite smått synd om mej själv, kännt mej lite smått utsatt i dom flesta situationerna. När jag tänker efter och kollar runt om så inser ja att det finns folk som har det betydligt mkt värre än mej. Poängen är att det är min verklighet jag lever i, och alltså det ända jag känner till.
Fast idag är jag glad. Glad men trött. Så kan det gå.
Kan ju ge en summering av helgen;;
Fredag, vänner. Drog till stan sen och hittade en sandra mfl--> calles, olles, hem.
Lördag, jobb. Sandra 19=tårta. Hem, tävla, stan. Blev utgång iallafall, trots wallander och allt. Calles, olles. En (eller två) öl--> sova hos sandra.

Summeringen av helgen är kort fattat två öl. Detta ska jag börja göra oftare, grymt skönt!  Nu peppar jag på jobb.. naaat


På sibylla, där har vi en:::  där vi brukar göra roliga grejer. Igår hade jag lite att göra:::
Kom igen nu sssb, slå mej om du kan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0