Rulla dra eller riva?

Jag lekte Joels flickvän idag, de va mysigt. Han tycker att de skulle kännas mer bra med en riktigt, som inte är jag. Hur jag nu ska ta de? Vi kollade i vilket fall som helst på soffbord, satt upp gardinstänger och sen skjutsade han mej vidare.

Ungefär så här har min kväll sett ut:::
Josse: Lyssna, visst är de här (tillexempel) Idolkevin?
Annan: Ja, han är skitsnygg!
Josse: Nämen nääää, verkligen inte på ngt sätt
Annan: Nä, han är ju kanske inte så snygg om man tänker efter.


Alltså gaaaah, ja är less. De är värre me menlösa människor än folk som tycker helt tvärt emot. Då kan man iaf diskutera ngt.  
För att avreagera mej gick jag ut och gick då ja kom hem. Väldigt otrevligt, termostaten ljög för mej. Grovt. Den påstod att de endast skulle va 0grader ute, kläder efter väder, jag frös iprincip ihjäl. Kom hem på nytt, knappast bättre humör. Struttar omkring i tights, det är nog en volleybollskada, men jag älskar de! Vad jag oxå älskar är kvällsfikat, passionsfrukt, mango, melon och chilinötter. Mjummiieee. Melonen är en besvikelse, den svider i halsen. 
Natten spenderas med min favoritsyssla; städa...
 
Den som ger mej sommar får en fetjävla puss mitt på munnen! Pussar delas även ut till den som vet vad min bästa billåt heter, albin sa att det är ras cricket som sjunger, men ja har lyssnat igenom allllaaaa deras låtar och hittar den fortfarande inte. Den går ungefär såhär::: Det finns ett land så långt långt härifråååån tjalalalalatjalatjalaLA..
Lycka till;)

Städer, nu städar jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Drömlandet - Skumdum

2009-01-05 @ 13:09:33
Postat av: kajsa

visst skrev jag väl om att jag bilade ner till sthlm å såg simple plan? :O tihi

2009-01-05 @ 15:39:20
URL: http://kajstej.blogg.se/
Postat av: JOSSE

sry dude, de va inte drömlandet. Kommterade du anonymt för att du ville slippa pussen ?;|

2009-01-07 @ 19:25:51
URL: http://josephineanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0