Design open

Och det är just vad jag gör, hittills har jag städat mitt rum och gjort svenskan. Not... Istället har jag pillat på med designen, men det är knappast lika livsviktigt. Irene kommer döda mej, mamma kommer döda mej. Nä, nu hoppar jag ut genom mitt fönster så dom inte får tag på mej. Kanske borde tillägga att mitt rum ligger i källaren och för tillfället är mina fönster räääätt så översnöade.

Jag är farlig. Idag brände ja hur mkt pengar som helst, köpte jeans, byxor och en tröja. Sen fikade jag med emelie och issa på waynes, det är alltid lika mysigt. OOOPS back in track, brudarna vek sig av skratt och jag blev rödare än i sommras då jag brände mej i solen . Gooosh, de va som tusan alltså!!
Och inte nog med dagens inköp, ja har ju köpt en mobiljävel oxå. En riktig jävel, på riktigt, hur lång tid kan de ta att skicka en mobil? Den som väntar på ngt gott väntar alltid för länge!!
Oxå som vanligt på torsdagkvällar; NU TAGGAR VI IMORRN PÅJKAR OCH FLIKKOR!

Ngn som har någon åsikt om designen?
Ngn som har någon åsikt alls förresten?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att designen blev skitfin :D

2009-01-29 @ 23:32:16
Postat av: Jenny

Snygg och stilren! Men hur länge blir det innan du tröttnar och byter? ;)

2009-01-30 @ 22:08:49
URL: http://jennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0