Columbus

Pengarna har dragits, mobilen är beställd. Har däremot inte fått ngn bekräftelse så just nu stressar jag mej själv  över risken att bli lurad, mest troligt i onödan. Pyjamasbyxorna va grymt sköna. Klockan som jag oxå köpte igår ha redan stannat, typiskt. Tröjan va fel, orkade dumt nog inte pröva den innan.

Ikväll ha jag jobbat på brännan med Joana dvs inte åstadkommit ett piss vad det gäller skoltjaffs. Det jag inte gör idag kan jag göra imorgon. Morgondagens planer då? Personalmöte, skola, träna, skolgrejs, sova. På tal om att sova så förstår ja inte, jag sover jämt, så länge och så ofta som ja kan, alltid så att de blir lite stressigt men borde ändå hinna om ja snabbar mej ordentligt. Slutar med att klockan är minuten innan bussen lämnar mej, så det blir marathon. Att jag aldrig lär mej?
 
Känner att jag inte hade så mkt på hjärtat ikväll. Jag peppar på helg, depimerande att det bara är tisdag. Goosh

Jag saknar min elinibelinibabe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0