"Vi vet vad vi vill ha och vi tar det vi vill ha"

Säger Issa för andra gången. Förfööööra
Tiger är nästa tema på bilden.
Sebbe berättar om en flagga vars bild kommer dyka upp i mitt huvud för jämnan. Tyvärr!
Några minuter eller kanske kvartar senare flyger en malin upp från ingenstans och iprincip kittlar ihjäl mej, golvas och dokumenteras. Panikar, tippar att det känns likadant när någon försöker våldta en och man inte kan ta sig lös. Vi spiller lite, skrattar och jag får en kram. En flåskram som får mitt hjärta att krampa igen, en flåskram som får ölen i min hand att tippas åt fel håll. Sen en riktig, en kärlekskram(L)


Från att vara två tjejer på topphumör vidare till en soft förfest förökades vi (kanske genom malins övergrepp, vad vet jag, endast arton år gammal?) till först fyra, sen tio sönderpeppade krigare.Efter en värdelös eftermiddag hemma kommer kvällens alla bitar att falla exakt på sin plats, sådär perfekt som saker är ibland utan anledning. Helt från ingenstans. "Älska mig mest när jag förtjänar det som minst för då behöver jag det bäst"
Förutom en spik i skon, mycket för mycket folk och himla dålig musik så va min fredag faktiskt outstanding. Inte för mkt, inte för lite. Hänger någon med?!
Natten enkelt, grymt sneaky avslut på en grym kväll. Men jag gillar det ändå. Att stiga upp däremot, bakis, det gillas en mängd. Typ. Att gå till jobbet och ha världens jävla otur hela dagen suger. Att alla idioter ska komma och äta suger oxå. Jag är sugen på en apelsin :]

Förresten har jag tagit hål i fjongen. Tuuuuuff tjej wow

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0