va, sova?

Ingen skola=vääärldens längsta och skönaste sovmorgon.
TJI
Vaknade vid åtta, var panikkissnödig (skummt ord) och sen kunde ja inte somna om. Damn. Dessutom va ja hungrig. Vi hade ingen oboy hemma, inga rostmackor, ingenting. Såå ja fikade husmans.

Förresten, igår!!!??!?!? De ä de värsta ja vare me om i år, utan tvekan. Utan att skämta så gatt jag skotta snö en halvtimme för att kunna backa ut bilen ynka tjugo meter till vägen. Allt detta för att sen kunna åka in till gymmet. Utan att skämta (del två) så höll ja på krocka, två gånger dessutom. Bilen bara slirade. Så sakta har jag nog aldrig kört, inte ens på uppkörningen!

Vi hade möte igår, jag sandra och josse. Som de se ut nu kommer sommaren bli ball, ja ska inte försäga mej för man vet aldrig vem som läser, men de lutar åt att ja kmr få studsa på ett visst tak huuur mkt ja vill. Uppskattat!


Nu ä mammapelle i göraomstadiet igen. Mamma målar, vitt blir vitare. Pelle opererar in en tv i köket, och fixar tillbak bubblorna i badet. Ja är nöjd.

.

    
Och nej, jag pikar absolut inte på att ja vill bli brun, ha sommar och framförallt åka utomlands...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0