Tidsfördriv, mitt liv, återigen

Har dina föräldrar kommit på dig när du druckit? 
Beror på hur man ser det, dom har aldrig kommit på mig i ögonblicket när jag dricker, men dom har givetvis märkt att jag druckit. Eller hämtat mej..
 Har du någonsin mjölkat en ko?
Ja!
Har du någonsin vunnit en tävling och fått ett pris? 
Jajjemänsan, jag är bäst
Vad gjorde du för 30 minuter sen?
Åt en hårdmacka, nu äter jag ett ägg
Vem sa sist att han/hon älskade dig? 
Gabbs
Vilken restaurang åt du på sist? 
Kebabkungen
Vem pratade du med i telefon sist?
Josse
Hade du roligt förra helgen?
Riktigt kul, jobbet var lite drygt men annars så
Har du någonsin krypit genom ett fönster?
Hahah jaa, i norsjö brukade vi ha brandövning samtidigt som lektionen slutade så alla gatt hoppa ut genom fönstret för att få gå hem. hehehh
Vad spenderar du mest pengar på? 
Köper fina kläder för att gå ut, köper alkohol för att gå ut, saker att blanda med, går ut, sen är pengarna slut.

Vad gjorde du 01.00 söndagmorgon?
Låg i en soffa och slösåg How I met your mother. Det va nice:)
Har du kysst någon över 30?
Ooonej
Finns det hemligheter du aldrig skulle kunna berätta för dina föräldrar?
Det man inte vet mår man inte dåligt av
Finns det någon du har någonting otalt med?
Jämt och ständigt. Kanske bäst så
Finns det saker i ditt förflutna du skulle vilja gå tillbaka och ändra?
Jag är rätt nöjd, fast skulle mer än gärna vilja se hur mitt liv skulle sett ut om inte allt blivit som det vart. Typ lite av Butterfly Effect-stilen ;)
Är du en känslig människa?
Jätte, men visar det sällan
Vad kan alltid få dig att må lite bättre?
Gabbe
Blev du bortskämd som liten? 
Det blir nog alla på sätt och vis
Har du fortfarande kvar kort på dig och ditt ex? 
Vilket ex?
Tycker du om att gosa? 
Beror helt på, jag har jättesvårt att tex bara kramas med folk som inte betyder något. Eller dom som betyder för mycket. Eller dom jag inte vill såra. Annars är det mysigt:)
Vem kramade dig sist? 
Malin
Har du någonsin på dig killkläder? 
Hahahh ofta, jag snor alltid albins sockar. Och pelles tröjor. Och pappas mjukisbraller
Har någon någonsin spridit ett elakt rykte om dig? 
Norsjö for the win
Om du får en dotter, vad ska hon heta?
Inga
Planer för sommaren 2009?
Studsa på världens roligaste tak, leva med min sambo och fästmö Holmqvist (hahah), festa, resa, jobba, sola, äta glass, resa, sola, träna, dricka paraplydrinkar och umgås med mina favvisar
Har du fortfarande kontakt med några av dina expojkvänner?
Fortfarande vilket ex ?
Om du bara fick äta en sak i resten av ditt liv, vad skulle det vara? 
Hmm, kycklingfilé kanske. Eller husmans
Har du dejtat mer än 3 personer du har som vänner på facebook?
Jo, senast lunchdejtade jag och elinbejb förra veckan
Har någon av dina vänner fått dig att gråta?
Ingen som är värd att gråta för skulle få mej att gråta, mer än på fyllan och då är det bara irrelevant tjaffs som inte gills
Hur träffades du och din bästa kompis?
Jag har så sjukt många ruggigt bra kompisar. Jag och elin träffades på en fest, tina på zonläger, malin och kajsa i A232, sandra på sibylla. Osv, ni fattar
Vad har du för relation med personen du sist skickade ett sms till?
Fredrik, jättebravän-relation
Har du kysst någon som börjar på bokstaven S?
Naine
Har du lätt för att ge folk en andra chans?
Dom flesta förtjänar en andra chans, men jag har svårt att hitta samma förtroende igen
När såg du sist dina far/mor föräldrar?
Inte så länge sen:)
Är du avundsjuk på någon? 
Inte på någon specifik, mer saker. Eller situationer.

 

 


Kommentarer
Postat av: Andra

Du har kysst mig

2009-02-17 @ 23:25:26
URL: http://brum.blogg.se/
Postat av: gabbe

jag älskar dej, du är min sol älskling <3<3<3<3<3<3<3

2009-02-18 @ 16:05:17
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0