Sistalista

1. Jag har insett att min senaste kyss va väldarns mysig
2. Jag lyssnar på bra musik och mammas tjat
3. Jag pratar fort, ofta och även ibland ingenting alls
4. Jag älskar/tycker om att resa och träffa nya människor
5. Min bästa vän är obefintlig, har flera hur bra som helst!
6. Min första riktiga kyss gills inte, jag bet den andra på tungan hhääh (berodde på att ja inte ville, såklart)
7. Jag avskyr när folk går bakom ryggen på en. Hellre sårad av sanningen än lurad av lögnen.
8. Kärlek är både bäst och sämst, framförallt sällsynt
9. Någonstans, tänker någon att mackor alltid faller åt fel håll
10. Jag kommer alltid att stå för mina åsikter
11. Jag är hemligt förälskad i vindruvor
12. Sist jag grät var ruggigt länge sen
13. Min mobiltelefon är jättefin och har pengar för en gångs skull
14. När jag vaknar på morgonen så inser jag i dom allra flesta fall att jag sovit alldeles för länge
15. Innan jag går och lägger mig hatar jag mej själv för att jag inte åstadkommit ngt underverk denna dag heller
16. Just nu tänker jag på att det hade varit jävla mycke roligare i luleå än hemma
17. Bebisar är ingenting för mej
18. Idag har jag gjort min sista sega praktikdag på Teknikens Hus. Skönt.
19. I kväll har mina vänner skitkul hoppas jag!
20. I morgon är det lördag. Tänkte bara konstatera det

Kommentarer
Postat av: Anonym

du, har du en pojkvän eller är detta?

är det waynes killen.. ? :O

2009-02-20 @ 21:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0