Sepegrannar!

Igår under tiden jag va på jobbet så pratade jag med isabell. Hennes väska hade försvunnit under stationkvällen, hennes husnycklar likaså. "Mitt smink förihelvete" va min absolut första tanke. Sjukt ytligt, ja bli irriterad på mej själv ibland. Sen insåg ja att även bilnycklarna va inne där. Och jobbgrejerna. Och träningsgrejerna. Och börsen. Kört!
Innan lördagkvällen va slut hadde någon vänlig själ lämnat tillbaks väskan, så jag begav mig dit efter jobbet. Mysigt yeeo=)
Hade bokat film med sääändy och alltid lika entusiastiska jens. A walk to remember. Fast egentligen va de helt onödigt att se den eftersom sandra berättade hela filmen och slutet på jobbet. Aja, dne va söt iallafall, och jag trött så när klockan slog tolv klev jag innanför dörren till mitt rum. Förberedde mej på världens bästa morgon och ja skulle sova huuuur länge som helst, vakna och må som en kung, inte bakis, inte trött. Vad händer ? JO mina idiotjävla grannar bestämmer sig för att spika upp massa saker i rummet som ligger vägg i vägg med mitt. Jag lovar att de va deras barn, han den äckliga som sabbade vårat beachlag i sommras, som kom på den brillianta idéen. Dö på dom!
Så jag är vaken nu.
Mamma bakar bullar mums!


  På jobbet brukar vi ha cirkelträning då det är lite folk, annars leker vi, ibland fular vi oss oxå. Strike a pose! ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Måste ha missat nånting... Bor inte ni i hus??? Puss

2009-02-01 @ 19:29:13
URL: http://jennylu.blogg.se/
Postat av: JOSSE

jo, i RADhus..

2009-02-01 @ 20:56:13
Postat av: Jenny

Ah, I see :(

2009-02-02 @ 18:54:17
URL: http://jennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0