Misslyckad eller Miss lyckad?

Eftersom jag inte var på morgonlektionen förra veckan så trotsade jag min trötthet och slet mej upp ur sängen imorse. Det var hemskt. Några minuter innan jag skulle vara tvungen rusa för att inte missa bussen ringer min vän malin:
"Du vet att vi inte har någon fotografiska va?"
VAAAA?? Jag kunde alltså sovit tre timmar till. Gudförbannat.
Så jag hamnade här. Framför datorn, bakom skärmen. Lyssnar på musik och pluggar inte. Lovar att jag har tusen miljarder saker som borde göras men aja, det jag inte gör idag kommer jag förmodligen inte att göra imorrn heller.
Jag är less på datorn, mitt photoshop har slutat funka igen och jag kan inte ladda hem musik.

Nu är det spikat och officiellt, i maj flyttar jag. Låter dock mer spännande än vad det är, jag flyttar bara in till stan. Till åhlenshuset. Där ska jag och Josse bo över sommarn, wehoooe. Vi kommer röja. Och spåra är jag rädd. Tokbra!!




Andersson-Holmqvist!


Elin ringde just, hon har oxå missat den där lilla detaljen att vi inte har någon lektion, hähhä!!
Spelas just nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0