B) jag kan bättre kajsa

Jäkla gabban, jag hade överlåtit min världens godaste och definitivt största godisklubba till henne, men nu ligger den i mitt rum igen vilket gör så ja måste äta upp den..
Korten går fortfarande inte ladda in, men photoshop funkar och jag har gjort en ny design till kajsa;*
Vi ska på äventyr imorrn, hihihi. Hon övertalade mej, otur, tur i oturen att de blir kul(förhoppningsvis). Men det brukar lösa sig, vi är bra på de där med roligt.

FÖRRESTEN SÅ FÅR VI VA HOS MEJ PÅ FREDAG SÅ DÅ VET ALLA, SÄRSKILT MALIN FÖR DE ÄR FÖR DEJ HONEY<3 :D

Kommentarer
Postat av: Lina

snälla söta josse, en design till mig med? (A) :* :D

2008-09-09 @ 17:08:39
URL: http://liinaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0