tt

Gymmet gick bra, vi har infört träningstisdag så kanske kommer jag någon gång att bli lika stark som elin?! Jag vet att det finns magrutor, dom är bara lite gömda för tillfället. Typ blyga.. Men om man tittar i lampan blir det bättre, right?
Hah, körde faktiskt på den taktiken i sundsvall. Alla som läser bloggen och känner mej vet hur lätt jag har för att börja rodna, fick tipset att titta i en lampa då det händer så försvinner färgen fortare. Såå då det var min tur att ställa mej upp och prata fäste jag blicken på ljuset i taket, trodde de funkade tills jag tittade mot den så kallade publiken och insåg att dom börjat leta med blickarna i taket, just för att hitta MIN punkt! Slutet inte gott, jag blev rödare än vanligt. Ngn annan som har en bra taktik?
Iallafall bjöd min vän på lövbiff alá Elin efter våran stenhårda workout, hade hört ryktesvägen innan att de itne var att leka med och men ska lita på rykten, brutalgott ! Vi hann även med att sola lite, det kan vara nödvändigt typ som nu när man inte ser mej då jag ligger på vita lakan..

  så här gick de för mej i montenegro, solariumet lyckades inte fullt lika bra (lika bra kanske?)



Förresten har jag en ny lek! Den går ut på att alla som läser ska kommentera, typ som kurragömma alltså :D


Kommentarer
Postat av: kajsaaaa

jag vill då vinna leken :D (eller vinner man i lekar?:S)

2008-09-24 @ 17:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0