Plätta på plätta, tårta på tårta

Jag gillar fredagskvällar, jag gillar elin, jag gillar öl, jag gillar att vara 18, jag gillar balzac, jag gillar att dansa jag gillar smala sussie osv, ni fattar poängen. Jag gillade igår helt enkelt. Så otroligt mkt yes! Gillar dagen idag avsevärt mindre, trots antibakisdrink så är jag segARE. Och när man stiger upp tidigt för att jobbet kallar klockan 12, kommer dit och får veta att man egentligen inte börjar jobba föräns fyra timmar senare blir det lite dålig stämning. Och folk, man kan faktiskt inte komma och vilja handla mat 5 minuter innan stängning, och sen tro att man ska få sitta inne och äta? Alla vet att det tar minst tre minuter att göra ett mål (allmänbildning) och det betyder att man har två minuter på sej att äta. För jag vill gå hem oxå.
Fattar inte riktigt att dom låter mej jobba med mat, med tanke på min hårda-mjuka kaka, mina trettio senaste kladdkakor och bränd pasta så känns de riskabelt. Men tror iallafall att jag fixar det på ett snyggt sätt, vill tro, måste tro. Vem annars ska tro på en om man inte gör det själv? Kom på mej själv då jag gick från jobbet med att kolla över axlarna åt båda hållen då jag var på väg att korsa en enkelriktad väg, touche!
Nu ska jag iallafall göra iordning allt inför världens roligaste resa till sundsvall imorrn, jag peppar inte de minsta.. Måste även fixa mat att ha med, får väl se om det går äta. Kom just fram till att jag är i en formsvacka då det gäller mat, för egentligen är jag rätt bra på de. Jag kan vända plättar i luften (fetplus i kanten josse!!)
 
 Snart är det nyår igen!:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0