Medans gräset gror dör kon:(

Okej jag erkänner, s-vall var över alla förväntningar och jag hade faktiskt kul. Bussen gick fort (aja, nästan allt är relativt, men fortare än långsamt iallafall), sällskapet var bäst, föreläsningarna helt okej och fikat värdelöst. Roligast:  och där fick malin sova. Tur i oturen att jag fick överslafen.
 Och det här är vad vi gjort, Design Open, vi ska alltså vara med i en tävling ända fram till jul. Produktutveckla eller komma på ngt helt nytt JättEspännande. Hade ett bra förslag som löd: Mobil bubblare, men det passade tyvärr inte till temat. Synd, annars hade jag lätt tagit hem segern (äran tillkommer inte, dne tillhör inte mej)


Imorrn ska jag träna med elin, gruvar mej, hon är typ tio gånger mer vältränad än vad jag är :|

Nu ska jag sova, för jag är trött. Har inte sovit så mkt=)))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0