filmtajm

Film är våran grej, såg bring it on ännu en till gång och jag kan inte sluta dregla över min älskling gus carr. Funderar seriöst på åka som au pair till usa då jag går ut skolan så jag kan leta åt han, hähäh. Men ska sluta se filmen med tinabejb, hon försöker konkurrera ut mej i kampen om gus. Dålig stämning! Skojjade förresten om de där med aupair-grejset, inte en chans i världen att jag åker till ett land där jag tvingas snacka engelska och umgås med små jobbiga barn ett helt år FRIVILLIGT!
Ps känner jag mig som en tönt som gör läxa hela tiden, men våran slutuppgift i photoshop är helt galet rolig och på måndag måste nya kort tas i studion. Mitt skivomslag ska få mvg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0