7

Ni vet att man brukar snacka om sju sorters kakor, vet itne när de är men man ska ha sju iallafall. Malin bjöd på nio olika sorter, förvånad över att cykeln bar mej hem. Kunde varit tvärtom, jag som rullat, cykeln som åkte. Aja, början på en ny minimånad, kanske ett åstadkommaförändringår?
Nu peppar jag iallafall igen, vet inte om det bara är morgondagen eller hela livet, men det känns näsan bra:) Vill ha sommar igen, för jag är så gryyymt less på mörkret. Om det finns ngt positivt med det så är det att jag finally får en chans att använda min mössa hähä. 
Långt ifrån redo inför beachen 2009 men de skulle få duga bara sommaren kommer! Vem fixar vavava???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0