vinpall

Inte för att jag orkar engagera mig, det har jag inte gjort på länge, men jag blir ändå otroligt irriterad över att jag bryr mej. En pall är en pall, okej? Poängen med pallar brukar vara att sitta på, sen om man använder den som en vinpall och jag tippar flarran så är det rimligtvis inte mitt fel eftersom alla vet hur otroligt fumlig jag är. Förresten hatar jag att bli väckt innan 8 på loven. Hatar att bli väckt över huvud taget.
Om folk bara visste hur otroligt mkt jag försökt på sistonde, jag har verkligen försökt lägga ner allt som finns och tar emot, men det hjälper inte då det är bara jag. Man måste vara två för att det ska funka. Jag gav upp igen idag, sista gången jag försökte ens. Du gör mej till en svartvit regnbåge, och jag är less på det.


Min dag kan inte få en sämre början, men definitivt en bättre fortsättning och förhoppningsvis ett succéslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0