s a u m a som i basubad som i varmt som i bilder?

Igår bastade vi somsagt, fredde var naken utan sin keps och elin tyckte det var för kallt och jag satt på golvet för att det var för varmt. Lägesrapport: Galet kul! Jag fick även tillbaks min börs, blev kissad på (inte bokstavligt) och fick veta att ja tydligen är kändis bland vakterna på olles. "Ja men det är ju mitt jobb som vakt att hålla reda på vilka som är här, och du är ju här en hel del. Men det är kul, du är trevlig Andersson". Vet inte riktigt hru jag borde ta det. Aja, småirritation ledde till hemgång relativt tidigt. Stjärna till bilköraren i den lilla röda bilen!
Lägger upp korten från fredan i samma veva som bastubilderna :) Tjao nu ska ja sovaaa
                               



                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0