plugga.

Det är inte ofta det händer, men bestämmde mej att sist var sista gången jag failade på ett prov. Så nu liggger jag här på mitt golv och pluggar matte. Jävla Matte! Känner hur grymt irriterad jag blir..
läser Dkursen nu, den är itne att leka med, och jag fattar ingenting alls så om någon snäll jävel är bra på matte snälla hjälp mej. Kan ju lägga ut lite uppgifter från första uppgiften (=lättaste)...

y=(2x+1)^½            y'= ??
y= x^3*sin5x           y'= ??
y=tan3x                    y'=???
y= ln4x/x                   y'=???????????


SÅ DU SOM SITTER OCH KAN DET HÄR RING MEJ DIREKT JÄVLARNS!?!???!?

Kommentarer
Postat av: brun

mycke matte i ett och samma inlägg;)

2008-10-14 @ 17:27:11
Postat av: kajsa

jag kan iaf hälften av dom :D:D

2008-10-14 @ 21:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0